خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت:

مردم این شهرستان به شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران نیاز داشتند

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۹۵

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اسدآباد به شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران نیاز داشتند چرا که وجود فرهنگ قرض الحسنه باعث رفع نیازهای مردم و خیر و برکت در شهرستان می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، اکبر رنجبرزاده در مراسم افتتاح شعبه اسدآباد بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه افتتاح شعبه و صادر کردن مجوز بسیار دشوار است، اظهار داشت: با توجه به نیاز مردم این منطقه به خدمات بانکی در بستر قرض الحسنه، از یک سال گذشته اقدامات لازم برای افتتاح این شعبه انجام شد.

وی افزود: اگر در جامعه‌ای فرهنگ قرض الحسنه وجود نداشته باشد تا خیرین با استفاده از امکانات فراهم شده به رفع نیاز اقشار ضعیف کمک نکنند، خیر و برکت از آن منطقه خواهد رفت.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت با تأکید بر اینکه در کشور ما قرض الحسنه مغفول مانده، تصریح کرد: بیشر افراد به دنبال انتفاع از سرمایه‌های خود هستند و کمتر به این حوزه توجه می کنند.

 وی با بیان اینکه از خیرین تقاضا داریم که منابعی را برای قرض الحسنه اختصاص دهند، ادامه داد: حتما از شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران حمایت خواهیم کرد زیرا خدمات و طرح های تسهیلاتی آن باعث پیشرفت شهرستان و بهبود معیشت مردم خواهد شد.

رنجبرزاده با بیان اینکه یک بسیج همگانی با کمترین هزینه می‌تواند فرهنگ قرض الحسنه را تقویت کند، خاطرنشان کرد: با قرض الحسنه می توان تحول در شهرستان ایجاد کرد.

وی با اشاره به سخنان میرزا جمالدین اسدآبادی گفت: چرا باید در غرب روش های اسلامی حاکمیت داشته باشد اما در کشورهای اسلامی خبری از جاری بودن این احکام نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز