خبرگزاری کار ایران

تجلیل رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از بانک قرض الحسنه مهرایران

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۴۵

احمد مازنی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از گامهای موثر و مطلوب بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای توانمندسازی اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مازنی در رابطه با اقدامات شایسته این بانک برای بهبود معیشت مردم، حمایت از کارآفرینی و تلاش برای تسریع در رونق اقتصادی بیان داشت: گزارش عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران، حاکی از لطف الهی در سبقت افزایش منابع بر مصارف در سال ۱۳۹۶ در مقایسه با سال ۱۳۹۵ می باشد و امید است این روند ادامه داشته باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: امیدوارم در این راستا شاهد فعالیت هرچه بیشتر با تدوین برنامه توسعه مستمر و پایدار بانک از طریق تامین منابع مطمئن و همچنین رسیدگی به جامعه هدف که در شرایط تورمی، بسیار به این فعالیت ها نیازمندند، باشیم.

وی با اشاره به اقدامات مناسب بانک قرض الحسنه مهرایران در حوزه های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: توفیق این بانک در توسعه فعالیت بانکداری اسلامی بر پایه فرهنگ قرض الحسنه را تیریک می گویم و گسترش زمینه فعالیت های حمایتی این بانک با هم افزایی سازمان ها، نهاد ها و شرکت های خصوصی و دولتی را خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز