خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال ٩٧ هر ماه یک افتخار در جم رونمایی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۳۵۷

شرکت پتروشیمی جم با رویکردی جهادی تا پایان سال 97 هرماه یک پروژه را رونمایی خواهد کرد که بعضی از آنها در کشور و جهان کم نظیر است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، مدیر عامل پتروشیمی جم صبح  امروز در جمع مدیران شرکت با تشریح استراتژی سال 97 و رونمایی از پروژه های جدید و بهره برداری از پروژه های در حال اجرا اظهار نمود: تا پایان سال جاری هر ماه یک پروژه در پتروشیمی جم به بهره برداری خواهد رسید یا اجرایی خواهد شد.

 سید حسین  میرافضلی مهمترین پروژه های سال جاری شرکت پتروشیمی جم را این چنین تشریح کرد:

1)    تولید ٥ گرید گرانبها استراتژیک و ویژه با کاربردهای گسترده جهت رفع وابستگی، افزایش تولید صنایع پائین دستی و افزایش ارز آوری که در جهان تنها دو کشور برخی از ان را تولید می کنند.

2)    طرح افزایش ظرفیت کوره های واحد الفین که ارزش افزوده بسیاری برای شرکت به همراه دارد.

3)    طرح بازیافت ترکیبات ارزشمند فلرینگ واحدهای BD و HD

4)    خلق دانش بدیع  و بسیار با ارزش در خصوص افزایش بهره وری کوره های مایع برای اولین بار در جهان

5)    خلق دانش جدید در کنترل و هدفمند سازی افزایش تولید محصولات ارزشمند کوره ها در فرایند کراکینک با سود آوری ده ها میلیارد تومان در سال

6)    بهره برداری از فاز اول پروژه ABS  در ٢٢ بهمن سال ٩٧

7)    شروع عملیات اجرایی پروژه بزرگ ملی PDH/PP

نائب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم هشتمین پروژه مهم و استراتژیک شرکت را این طور توضیح داد: پروژه طرح جدا سازی ترکیبات c3+  منطقه، این طرح در اورهال مهر سال جاری به بهره برداری می رسد و در کنار سایر اصلاحات و ابداعاتی که در مهر ماه ٩٧ به بهره برداری می رسد، قابلیت افزایش حاشیه سود بین ٥ تا ١٠ درصد در سال فراهم می گردد با اجرای این طرح از سوختن موردی این ترکیبات ارزشمند در فلرها خصوصا با افزایش تحریم تردد خطوط کشتی رانی به مقصد ایران جلوگیری خواهد شد.

 میرافضلی در پایان با اشاره به رکورد تولید و فروش شرکت در سال 96، این موفقیت را مرهون تلاش کارگران و مهندسان خستگی ناپذیر پتروشیمی جم دانست و خاطر نشان کرد: همکاری نزدیک واحد توسعه و پژوهش با سایر واحدها در به ثمر رساندن این مهم قابل تحسین بوده و این دستاورد مایه خرسندی است  تا برگ زرینی دیگری در دفتر افتخارات جم به ثبت رسانده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز