خبرگزاری کار ایران

رویترز اعلام کرد:

تولید 32 میلیون بشکه نفت روزانه توسط اوپک

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۹۲۰

قیمت نفت وست‌تگزاس آمریکا امروز با افت 0.4 درصدی مواجه شد و هر بشکه 69 دلار و 80سنت معامله شد در حالی که ترس از ایجاد مازاد نفتی در بازار و افزایش میزان عرضه موجب کاهش قیمت طلای سیاه شد.

به گزارش ایلنا، قیمت نفت وست‌تگزاس آمریکا امروز با افت 0.4 درصدی مواجه شد و هر بشکه 69 دلار و 80 سنت معامله شد در حالی که ترس از ایجاد مازاد نفتی در بازار و افزایش میزان عرضه موجب کاهش قیمت طلای سیاه شد.

قیمت نفت برنت نیز با کاهش 0.3 درصدی همراه شد و هر بشکه از آن معادل 75 دلار و 28 سنت معامله شد.

این در حالی است که رویترز اعلام کرده که تولیدات نفت کشورهای عضو اوپک در ماه جولای به بالاترین میزان در مقایسه با ابتدای سال رسیده است و در مجموع روزانه 32 میلیون بشکه نفت توسط کشورهای عضو اوپک تولید شده است.

اما از سوی دیگر، قیمت طلا در بازارهای جهانی با افت 0.3 درصدی مواجه شد و هر اونس یک هزار و 226 دلار معامله شد.

در رینگ فلزات لندن، قیمت آلومینیوم به هر تن دو هزار و 79 دلار رسید. مس لندن نیز معادل هر تن 6 هزار و 213 دلار مبادله شد.

هر تن سرب دو هزار و 157 دلار و هر تن نیکل 13 هزار و 887 دلار معامله شد. قیمت قلع نیز به هر تن 20 هزار و 92 دلار رسید و  هر تن روی دو هزار و 582 دلار مبادله شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز