خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

ثبت بیش از ۱۴ هزار شکایت رانندگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای در سامانه‌های ارتباطی/ لغو پروانه‌ فعالیت 81 شرکت‌ حمل‌‌ونقلی متخلف

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۰۲۳

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: با تقویت و فعال‌سازی بیش از پیش سامانه‌های رسیدگی به مطالبات رانندگان، بیش از ۱۴ هزار شکایت از سوی رانندگان حوزه حمل و نقل جاده‌ای کالا دریافت شده و در فرآیند رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با اعلام این مطلب گفت: از خردادماه امسال و در راستای رسیدگی به مطالبات و مشکلات رانندگان بیش از ۱۴ هزار شکایت توسط سامانه‌های ویژه‌ای که به این منظور پیش‌بینی و فعال شده، دریافت شده است که برای رسیدگی و حصول نتیجه به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارجاع می‌شود.

وی افزود: ثبت این حجم از شکایات در مدت زمان کوتاه حاکی از این موضوع است که رانندگان و فعالان این صنف، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را به عنوان مرجعی برای حل مشکلات خود می‌شناسند و به آن اعتماد دارند.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای از مدیران زیرمجموعه خود خواست با تمام توان و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در ادارات کل راهداری و حملونقل جاده‌ای در جهت احقاق حقوق رانندگان تلاشگر حوزه حملونقل جاده‌ای کالا تلاش کنند و بدین منظور نظارت لازم بر عملکرد واحدهای مختلف داشته باشند و هیچ‌گونه مماشاتی در این خصوص قابل پذیرش نخواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که به منظور رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل کمیسیون ویژه ماده ۱۲ در محل پایانه‌های بار تشکیل می‌شود و رأی صادر می‌کند، خاطرنشان کرد: در این مدت پرونده ۵۰۲ شرکت حمل‌ونقل متخلف بررسی شده که منجر به ۸۱ مورد لغو پروانه فعالیت، ۲۷۷ مورد جریمه نقدی، ۸۸ مورد تذکر و ۵۶ مورد برائت شده است.

وی افزود: در پی درخواست‌های مطالبات صنفی رانندگان، سامانه‌های اطلاع‌رسانی شامل تلفن گویای ۱۴۱ (داخلی ۵)، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، سایت WWW.۱۴۱.ir و صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ برای دریافت شکایات و انتقادات رانندگان فعال‌سازی شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ابراز امیدواری کرد با حمایت سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط، بستر حل مشکلات رانندگان و تأمین رفاه این قشر تلاشگر در جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز