خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن :

تکمیل ۴۰ پروژه ریلی در دستور کار/ پیشرفت فیزیکی مطلوب راه اهن خواف- هرات

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۷۴۲

مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن با بیان اینکه فعلا ۴۰ پروژه ریلی در دست اجرا داریم، گفت: در مجمع عمومی سالانه شرکت، تقسیم مبلغ ۸ ریال سود به ازای هر سهم تصویب شد.

‌به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن، ابراهیم محمدی با اعلام این خبر بیان کرد: در چند حوزه دارای تغییرات استراتژی هستیم.

محمدی ضمن تشریح پروژه‌های در دست اجرای شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن در سطح کشور اضافه کرد: پروژه‌های‌ خطوط ریلی ایلخچی، خواف - هرات، سنجان - اراک، میانه و تهران - کرج مراحل پیشرفت مطلوبی را طی کرده‌اند اگر چه در بحث تأمین مالی پروژه‌ها، سختی‌هایی را پشت‌سر گذاشته‌ایم.

وی در خصوص دریافت اوراق از کارفرما و فروش آنها برای تأمین مالی پروژه‌ها گفت: شرکت در اوایل سال 96 با بحران در زمینه فروش این اوراق مواجه بود که طی سال با ورود اوراق به بورس خرید و فروش آن شفاف و بخشی از مشکلات شرکت مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن تأکید کرد: با احیای مجدد معادن بالاست، در تلاش هستیم که جایگاه گذشته را در تأمین سنگ مورد نیاز راه‌آهن حفظ و ظرفیت‌های جدید را به مجموعه اضافه کنیم.

وی در گزارش به بورس اعلام کرد: با توجه به کم شدن حجم کار پروژه‌ها تعدیل نیروی انسانی مازاد را در دستور کار خواهیم داشت.

محمدی با اشاره به اجرای 40 پروژه در حال اجرا، روند پیشرفت پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و نگاه فرامنطقه‌ای و برون مرزی و تقویت بازار داخل را از مهمترین برنامه‌های آتی شرکت دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز