خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر هماهنگی استان‌ها و امور مجلس گمرک اعلام کرد:

مدیریت واحد مرزی صادرات کالا را آسان تر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۸۳

مدیر کل دفتر هماهنگی استانها و امور مجلس گمرک بر آسان تر شدن صادرات کالا با مدیریت واحد مرزی تاکید کرد .

به گزارش ایلنا، محمد رضا جعفری که در مراسم معارفه مدیر کل گمرک باشماق مریوان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : تسریع در انجام تشریفات صادرات که مورد تاکید دولت و رئیس کل گمرک است تولید ملی را تقویت می کند و گمرکات باید حمایت از تولید ملی را بعنوان اولویت نخست در دستور کار قرار دهند .

جعفری گفت : این اقدام موجب تقویت سرمایه گذاری و اشتغال فراگیر در کشور می شود و جهت انجام این امور نیازمند شفاف سازی ، کاهش زمان و کاهش هزینه های ترخیص کالا و مبارزه با قاچاق کالا در کشور هستیم .

وی در ادامه به سامانه جامع و هوشمند گمرک اشاره کرد و با بیان اینکه با این سامانه فرآیند انجام تشریفات گمرکی الکترونیکی شده و کاغذ از این فرآیندها حذف شده است بر استفاده بیشتر از تجهیزات الکترونیکی و کنترلی پیشرفته در گمرگات تاکید کرد .

مدیر کل دفتر هماهنگی استانها و امور مجلس گمرک بر اجرای کامل بسته حمایت از تولید که از سوی رئیس کل گمرک ابلاغ شده تاکید کرد و گفت : در بسته حمایت از تولید گمرک ابزارهایی پیش بینی شده که مهمترین محور آن تسهیل صادرات و ورود مواد اولیه بکار رفته در تولید است .

جعفری اجرای بهتر مدیریت واحد مرزی در گمرکات را ضروری دانست و در ادامه گفت : تعاملات بهتر سازمان ها در مرزها تبادلات تجاری را تسریع و آسان می کند و بهبود شرایط اقتصادی و امنیت در مرزها را افزایش می دهد .

بنابراین گزارش ؛ در این مراسم فرید حق پناه به عنوان مدیر کل گمرک باشماق مریوان معرفی شد . حق پناه پیش از این مدیر کل گمرک پرویزخان بود و کارنامه موفقی در مدیریت گمرکات مرزی کشور داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز