خبرگزاری کار ایران

سالاری تاکید کرد:

نقش موثر بهبود وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ای در توسعه صادرات و رشد پایدار اشتغال در گیلان

کد خبر : ۶۱۷۳۲۸

استاندار گیلان بر ضرورت اتصال شبکه حمل و نقل ریلی به شبکه حمل و نقل دریایی تاکید کرد و گفت: بهبود وضعیت حمل و نقل جاده ای نیز نقش موثری در توسعه صادرات و رشد پایدار اشتغال در استان دارد.

به گزارش ایلنا از آستارا، مصطفی سالاری در حاشیه آیین رونمایی و بهره‌برداری رسمی از لایروب و یدک کش اختصاصی بندر آستارا گفت: امروز شاهد رونمایی و بهره‌برداری رسمی از لایروب و یدک کش اختصاصی بندر آستارا بوده‌ایم که این امر نشان می‌دهد که تجهیزات اصلی و گران‌قیمت لازم مورد نیاز بندر از سوی سرمایه گذار فراهم شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه عملیات اجرایی سیلو نیز آغاز شده، به بهره برداری از ساختمان گمرک اشاره کرد و افزود: به‌زودی شاهد فعالیت یک بندر عملیاتی در بندر آستارا با استقرار مقررات مناطق ویژه اقتصادی خواهیم بود.

 سالاری اظهار کرد: باید تلاش شود تا بندر اقتصادی آستارا به بارانداز کالا یا همان شبکه ریلی که هم اکنون از سمت جمهوری آذربایجان به داخل شهر آستارا وارد شده، متصل شود.

وی در پایان بر ضرورت اتصال شبکه حمل و نقل ریلی به شبکه حمل و نقل دریایی  تاکید کرد و گفت: بهبود حمل و نقل جاده ای نیز نقش موثری در توسعه صادرات و رشد پایدار اشتغال در استان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز