خبرگزاری کار ایران

شاپورمحمدی:

تربیت سفیران بورس در دستور کار/گسترش اخلاق در بازار سرمایه

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۴۰۹

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به برنامه این سازمان برای تربیت سفیران بازار سرمایه گفت: تلاش داریم اخلاق در بورس و قواعد سرمایه‌گذاری را ترویج کنیم.

به گزارش ایلنا؛ شاپور محمدی با بیان اینکه فرهنگسازی و آموزش همواره یکی از اهداف اصلی سازمان بورس و اوراق بهادار بوده است، گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار همواره تلاش کرده تا نقش خود را در این حوزه ایفا کند و بر این اساس با برگزاری لیگ ستارگان بورس بتواند مسئولیت های اجتماعی خود را نیز در حوزه بازار سرمایه به خوبی به انجام رساند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار خاطرنشان کرد: لیگ ستارگان بورس می‌تواند یک دانشگاه عملی برای بازار سرمایه باشد و دانشجویان برگزیده در این حوزه به عنوان سفیران بازار سرمایه مشغول به فعالیت و اطلاع رسانی شوند، این در شرایطی است که به طور قطع پس از پایان این رقابت شاهد حضور موفق این افراد در محیط کسب و کار مرتبط با بورس خواهیم بود.

وی تصریح کرد: دانشگاه با آموزش سازماندهی شده تنها می‌تواند برخی تئوری‌ها را به دانشجویان بیاموزد در حالی که اخلاق بازار سرمایه، قوانین و رویه‌ها، تجربه‌ها و مواردی از این دست تنها از طریق برگزاری رویدادهای عملیاتی در حوزه بورس و بازار سرمایه عملیاتی می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری چنین رویدادهایی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، تربیت سفیران بازار سرمایه از بطن دانشگاه است تا بتوانیم دانشجویانی که از هوش مالی برخوردار هستند را وارد فعالیت کرده و آنها نیز از طریق بازار سرمایه کسب درآمد داشته باشند.

دبیر شورای عالی بورس افزود: امیدواریم چنین رویدادهایی زمینه آشنایی نخبگان جامعه با راه و روش صحیح سرمایه گذاری در بخش واقعی اقتصاد را فراهم کند و گامی در راستای ارتقای آموزش و فرهنگسازی بردارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز