خبرگزاری کار ایران

رییس هیات عامل ایدرو در مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت، معدن و اصناف زنجان :

بازار ثانویه التهاب کاذب قیمت ارز را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۳۲۲

معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایدرو در مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت، معدن و اصناف زنجان تصریح کرد : تبادل ارز در بازار ثانویه بین واردکنندگان و صادرکنندگان شروع شده که قطعا باعث کاهش التهاب قیمت ارز و مانع سوداگری خواهد شد .

به گزارش ایلنا، منصور معظمی با تاکید بر ضرورت مشارکت مستمر کارشناسانه بخش خصوصی صنعت و معدن در بازنگری و تدوین ساز و کارهای تخصیص ارز و گروههای کالایی ، ارایه پیشنهادهای دقیق و سریع کارشناسی شده از طریق سمن های تخصصی شد.

رییس هیات عامل ایدرو شرایط ویژه کشور برای مقابله با تحریمهای یک جانبه و ظالمانه آمریکا در مهلت‌های باقیمانده را مستلزم انعطاف پذیری ، سرعت عمل و تعامل بخش دولتی و خصوصی دانست .

به گفته معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت لازم است بر اساس شرایط خاص کشور پیشنهادهای سرداران و سربازان اقتصادی و تولیدگران برای حمایت از تولید داخلی ، اصلاح و چابک سازی بیشتر ساز و کارهای فعلی ارایه شود تا از طریق مسئولان به شورای عالی هماهنگیهای اقتصادی کشور که به همین منظور به دستور مقام معظم رهبری و با حضور سران قوا و مقامات بلندپایه تشکیل شده منتقل گردد.

در این مراسم از برگزیدگان عرصه صنعت معدن و اصناف استان زنجان با حضور استاندار و سایر مسولان تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز