خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت:

هدف دولت در توسعه شرکت نساجی تندیس کاشان، تامین نیازهای داخلی و خارجی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۷۲

توسعه مجموع واحد نساجی تندیس کاشان دربخش ریسندگی و بافندگی، توسعه تامین نیازهای داخلی و خارجی و در راستای اقتصاد مقاومتی است.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: توسعه مجموع واحد نساجی تندیس کاشان در بخش ریسندگی و بافندگی، توسعه تامین نیازهای داخلی و خارجی و در راستای اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، صالح نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، درحاشیه افتتاح شرکت نساجی تندیس کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افزایش تنوع در تولیدات نساجی تندیس کاشان از عمده اهداف دولت تدبیر و امید درشرایط موجود است، گفت: در شرایطی که با کاهش قیمت نفت و سیاست‌هایی که در بخش‌های مختلف صنعت به لحاظ صادرات مواجه هستیم، توسعه شرکت تندیس کاشان می تواند در تامین نیازهای داخلی و خارجی و ارز آوری کشورمان موثر باشد.

وی تامین نیازمندی‌های داخلی در بخش صنعت را مهم‌ترین رویکرد دولت تدبیر و امید عنوان کرد و اظهارداشت: توسعه اقتصادی در بخش داخلی از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشکر و قدردانی از تلاش‌های مسئولین استانی و شهرستانی که در ایجاد چنین واحدهای نساجی کمک کردند، گفت: به دوستان قول دادیم که برای تکمیل بخش‌های دیگر شرکت نساجی تندیس کاشان از طریق بانک‌های عامل حمایت و پشتیانی لازم را انجام دهیم تا در آینده نزدیک شاهد توسعه بیشتر در این بخش باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز