خبرگزاری کار ایران

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک در آستانه گشایش

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۵۰۳

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی سه‌‌‌‌شنبه ۱۹ تیر ماه با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعدادی از نمایندگان مجلس، مقامات اتاق بازرگانی ایران و روسای انجمن‌‌‌‌ها مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌‌‌‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار می‌‌‌کند و ده‌‌‌ها شرکت داخلی و خارجی از ایران و دیگر کشورهای جهان، توانمندی و تولیدات خود را به نمایش می‌‌گذارند.

به گزارش ایلنا، امسال در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

بهنام عزیززاده، رئیس ستاد اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی کاشی، سرامیک گفت: این نمایشگاه امسال با محوریت حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌‌‌‌‌شود و بر این اساس تلاش کردیم شرکت‌‌‌های داخلی نسبت به سال‌‌‌های گذشته حضور مؤثرتری در نمایشگاه داشته باشند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت حدود ۳۰ هزار متر مربع، در ۷ گروه کالایی؛ کاشی و سرامیک، ماشین‌‌آلات و تجهیزات، چینی بهداشتی، رنگ و لعاب، مواد اولیه، پخت سوم و شیرآلات، سرویس‌‌‌های بهداشتی، شرکت‌های بازرگانی پخش کاشی و نشریات مرتبط و در ۱۲ سالن نمایشگاهی محل دائمی نمایشگاه بین‌‌‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی کاشی، سرامیک با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک کشور است، اظهار داشت: بیست و پنجمین نمایشگاه بی‌‌‌‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران فرصت مغتنمی است تا تجار، انبوه‌‌‌‌سازان، طراحان، مهندسان، معماران وکاربران و همچنین دانشجویان رشته سرامیک بتوانند با طرح‌‌‌های جدید و آخرین دستآوردهای تولید کاشی و سرامیک و آشنا شوند.

شناسایی بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، معرفی ظرفیت‌‌‌‌های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، برنامه‌‌‌ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه‌‌‌گذاری‌‌‌های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست‌‌‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌‌ها و ظرفیت‌‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌‌‌کنندگان مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی از ۱۹ تا ۲۲ تیرماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌‌‌های بین‌‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز