خبرگزاری کار ایران

تخلف ۵ میلیاردی واردکننده موبایل/هر گوشی ۴۰۰ هزار تومان گرانتر فروخته شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۷۲۸

یکی از واردکنندگان گوشی‌تلفن همراه که ۱۳ هزار موبایل با ارز دولتی وارد کرده بود، هر موبایل را ۴۰۰ هزار تومان گرانتر فروخت و بیش از ۵ میلیارد تومان تخلف کرد.

به گزارش ایلنا؛ محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: در حال بررسی تخلفات شرکت های وارد کننده گوشی های تلفن همراه هستیم و پس از دریافت مدارک لازم، احکام این شرکت های متخلف تا یک ماه دیگر صادر می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: تا یک هفته گذشته ۴۰ شرکت وارد کننده گوشی های تلفن همراه مورد بررسی قرار گرفتند که تخلف یکی از شرکت ها به میزان پنج میلیارد تومان محرز شده است.

وی گفت: این شرکت ۱۳ هزار گوشی تلفن همراه وارد کرده که هر کدام را ۴۰۰ هزار تومان گرانتر فروخته است.

اسفنانی افزود: بر اساس قانون، شرکت‌های متخلف در این زمینه بین دو تا پنج برابر مبلغ گرانفروشی جریمه خواهند شد و همچنین موظف می شوند تا اضافه دریافتی ها را به خریداران بازگردانند.

وی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، یکی از شرکتها ۲۰ هزار گوشی تلفن همراه وارد کشور کرده که ۱۵ هزار دستگاه آن را فروخته و پنج هزار گوشی دیگر همراه را انبار کرده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز