خبرگزاری کار ایران

رییس کل گمرک عنوان کرد:

واگذاری مدیریت واحد مرزهای زمینی و دریایی به گمرک

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۲۲۴

رییس کل گمرک ایران از واگذاری مدیریت واحد مرزهای زمینی و دریایی به گمرک برای تسهیل صادرات و تجارت خبر داد.

 به گزارش ایلنا؛ فرود عسگری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر هماهنگی استان‌های گمرک گفت: یکی از اقدامات مهم دولت در حوزه مرزی واگذاری مدیریت هماهنگ مرزهای زمینی و دریایی به گمرک به دلیل عملکرد خوب گمرک است و باید برای تسهیل تجارت به خصوص در بخش صادرات مدیریت واحد در مرزها تقویت شود.

عسگری به جایگاه ویژه کارگروه ویژه ساماندهی مرزی اشاره و تاکید کرد: مدیران باید به طور منظم از گمرکات مرزی سرکشی کنند و از نزدیک وضعیت ورود و خروج کالا و مسافر را رصد کنند و البته این موضوع در حوزه صادرات غیرنفتی و تسیهل در صدور کالا بسیار مهم و اثرگذار است.

رییس کل گمرک ایران در ادامه بر حضور مدیران در جمع ارباب‌ رجوع تاکید کرد و گفت: این سرکشی‌ها و بازدیدها موجب می‌شود تا مدیران از نزدیک با مشکلات ارباب‌ رجوع آشنا شوند.

عسگری در ادامه از تلاش‌های امیر نظری مدیرکل سابق دفتر هماهنگی استان‌ها در ایجاد ارتباط خوب با مدیران گمرکات، نمایندگان مجلس و به‌خصوص در دفاع از جایگاه گمرک در مدیریت واحد مرزی تقدیر و تشکر کرد و انتصاب وی را به سمت مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، در ادامه این جلسه، محمدرضا جعفری مدیرکل دفتر هماهنگی استان‌های گمرک به اهمیت امور استان‌های گمرک و فعالیت گمرکات در مرزها اشاره و بر رسیدگی فوری به مسایل و مشکلات گمرکات اجرایی به ویژه در مرزها تاکید کرد و گفت: در طی سال‌هایی که در گمرکات استان خوزستان بودم و تجربیاتی که در سال‌های گذشته در دفتر هماهنگی استان‌ها داشته‌ام با مسایل و گمرکات مرزی به خوبی آشنا هستم.

در ادامه این جلسه امیر نظری مدیرکل سابق دفتر هماهنگی استان‌ها از همراهی تمامی مدیران و کارکنان در مدت خدمت در گمرک تشکر کرد.

همچنین علیرضا مقدسی معاون حقوقی و نظارت گمرک نیز به نمایندگی از معاونین از زحمات امیر نظری تشکر و برای محمدرضا جعفری مدیرکل دفتر هماهنگی استان‌ها آرزوی توفیق کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز