خبرگزاری کار ایران

معامله ۲۹ میلیارد سهم و حق‌تقدم در تالار شیشه‌ای

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۰۷۸

آمارهای منتشره از سوی بورس تهران نشان می دهد که از ابتدای سال جاری تا به امروز به میزان ۲۹ میلیارد سهم و حق‌تقدم در بورس معامله شده است.

به گزارش ایلنا؛ از ابتدای سال جاری در مدت ۳۴ روز معاملاتی، تعداد ۲۹ میلیارد و ۳۷۶ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۶۹ هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال در یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۱۲۷ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۰ میلیارد و ۱۷۱ میلیون سهم به ارزش ۴۰ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال در ۷۲۴ هزار و ۶۹۰ نوبت در بازار اول، ۸ میلیارد و ۶۸۹ میلیون سهم به ارزش ۱۷ هزار و ۳۶۵ میلیارد ریال در ۸۲۹ هزار و ۷۶۱ نوبت در بازار دوم، ۶ میلیون سهم به ارزش ۶ هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال در ۴.۱۸۶ نوبت در بازار بدهی، ۹۰ هزار سهم به ارزش ۶ میلیارد ریال در ۲۸۸ نوبت در بازار مشتقه و ۵۱۰ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۵ هزار و ۲۰۶ میلیارد ریال در ۲۴ هزار و ۲۰۲ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۴ هزار و ۹۴۰ واحد رسید که حکایت از ثبت افت ۱۳۵۰ واحدی و کاهش ۱.۴ درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۵۱۰ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۱۵۰۳ واحد کاهش مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز