خبرگزاری کار ایران

در جلسه‌ای مطرح شد؛

بررسی برنامه‌­ها و اقدامات صورت گرفته در هلدینگ سیمان تأمین و فارس و خوزستان در نشست با مدیران عالی شستا

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۴۸۶

در جلسه مشترک مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت سرمایه­‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره هلدینگ سیمان تأمین و فارس و خوزستان ضمن بررسی برنامه‌­ها و اقدامات صورت گرفته، راهکارهای لازم ارائه شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی لطفی، مدیرعامل شستا با اشاره به برنامه‌­های مدون هیات مدیره جدید شستا گفت: در راستای ارتقای امور و هم‌­افزایی نخستین جلسه مشترک شستا با هلدینگ‌­های تحت پوشش در محل هلدینگ سیمان برگزار می­‌شود و مصمم هستیم از این پس با برنامه‌­ریزی و حضور مؤثر در هلدینگ‌­ها ضمن نظارت جدی برنامه­‌های مدنظر با سرعت بیشتر محقق شود تا ذینفعان بهره لازم را به موقع ببرند.

وی با استماع گزارش مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تأمین و سایر اعضای هیات مدیره و مدیران عالی هلدینگ سیمان، راهکارهای لازم و دستورات مربوطه را ارائه کرد.

مدیرعامل شستا با تأکید بر تحقق کامل برنامه‌­ها و پیش‌­بینی‌­های ملحوظ شده در بودجه مصوب سال 97 هلدینگ و شرکت‌های تحت پوشش بر مدیریت دقیق بازار جهت تحقق قیمت فروش سیمان و برگزاری به موقع مجامع عمومی شرکت‌ها و پرداخت مطالبات سهامداران تاکید کرد.

لطفی با اشاره به پیگیری و اجرای طرح‌های سیمانی مدنظر هلدینگ نظیر سیمان‌‌‌العماره عراق، سیمان خرامه در فارس و ساخت خط جدید سیمان دورود، بر حل مشکلات ارزی و تسریع در تسویه 5/22 میلیون یورویی فاینانس از بدهی ارزی سیمان آبیک و حل مشکلات سایر کارخانجات با تدبیر مدیریت هلدینگ تأکید کرد. 

وی به اصلاح ساختار مالی و نیروی انسانی هلدینگ و شرکت‌های تابعه اشاره کرد و اظهار داشت: شستا با راه­‌اندازی سامانه هوش تجاری BI) Business Intelligence) و بهره‌‌‌‌مندی همه هلدینگ‌­ها و شرکت‌ها در پی تسریع در امور، شفافیت و استفاده آنلاین همه مدیران از اطلاعات موجود است.

مدیرعامل شستا بر ضرورت استفاده از مزایا و فرصت‌های ایجاد شده موضوع ماده 20 قانون رفع موانع تولید رقابت‌‌‌‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و اصلاحیه­‌های آئین­‌نامه‌­های اجرائی مربوط به ماده 20 مذکور و همچنین بند پ ماده 2 قانون رفع موانع تولید رقابت­‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و مفاد بند و تبصره 5 ذیل ماده واحد قانون بودجه سال 97 کل کشور را راجع به تهاتر بدهی بانکی شرکت‌ها با دولت، مهم ارزیابی و بر پیگیری آن تأکید کرد.

مدیرعامل شستا  همچنین استفاده از سامانه نظام یکپارچه معاملات ارزی (سامانه نیما) بانک مرکزی، پیگیری ادغام شرکت‌های هلدینگ عمران و حمل و نقل در هلدینگ سیمان، برنامه‌­ریزی جهت پذیرش سهام شرکت‌های سیمان آبیک، زنجان و ساوه در بورس اوراق بهادار و بررسی توجیه اقتصادی صادرات ریالی کلینکر و سیمان در مقایسه با صادرات ارزی را خواستار شد.

در ابتدای جلسه صفاکیش، مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و سیمان تأمین ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت، برنامه­‌ریزی‌­های هیاتمدیره هلدینگ جهت تحقق حقوق ذینفعان به ویژه منویات و برنامه‌­های ابلاغی شستا یادآور شد.

همچنین هریک از معاونان و مدیران عالی شستا و اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران عالی هلدینگ دیدگاه‌‌‌ها و راهکارهای خود را درباره مباحث مختلف اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز