خبرگزاری کار ایران

مدیر امور شعب بانک ملی در استان یزد در گفت‌وگو با ایلنا:

چاپ قبض نوبت‌دهی‌از طریق "بله" برای سرعت عمل بود

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۲۷۰

مدیر امور شعب بانک ملی در استان یزد گفت: رونمایی از این اپلیکیشن اواخر سال گذشته انجام شد ضمن آنکه این مدل یک امتیاز برای مشتری محسوب می‌شود اما هر دو مورد یعنی هم نوبت‌دهی از طریق اپلیکیشن"بله" و هم از طریق دستگاهی همزمان در حال اجراست.

محمدرضایی، مدیر امور شعب بانک ملی‌در استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد چاپ قبض نوبت‌دهی‌از طریق "بله" در یزد اظهار داشت: این اقدام از ۳ ماه گذشته در یزد در حال انجام بوده و به صورت پیشنهاد مطرح شده است.

وی افزود: به این شکل که مشتری در منزل خود، دفتر کار و یا در مسیر به راحتی در سیستم می تواند نوبت بگیرد و بر اساس بارکد در شعبه می‌تواند خدمات خود را از بانک دریافت کند.

رضایی ادامه داد: رونمایی از این اپلیکیشن اواخر سال گذشته انجام شد ضمن آنکه این مدل یک امتیاز برای مشتری محسوب می‌شود و هر دو مورد یعنی هم نوبت‌دهی از طریق اپلیکیشن"بله" و هم از طریق دستگاهی در حال اجراست.

وی افزود: در شهر ما اکثرا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و استقبال خوبی هم شده است البته این جمله انتهای برگه باید اصلاح شود و کلمه "صرفا" را باید از روی برگه‌ها حذف کنیم.

رضایی افزود: در سی شعبه ما این اقدام در حال انجام است و هر دو کار در دست اجراست اما پایلوت اصلی ما در ابتدا شعبه اطلسی بود و در همان شعبه هم این قبض‌ها چاپ شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز