خبرگزاری کار ایران

احمدحاتمی یزد در گفت‌وگو با ایلنا:

بانک‌های مهم اروپایی هنوز برای فعالیت با ایرانی‌ها اعلام آمادگی نکرده‌اند/ با بانک‌های درجه ۲و ۳ همکاری داریم

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۷۶۹

یک کارشناس ارشد بانکداری گفت: بانک‌های ایرانی علاقمندند تا شعبی را در آلمان راه‌اندازی کنند اما متاسفانه بانک‌های درجه یک اروپایی با این بانک‌ها کار نمی‌کنند و بیشتر بانک‌های درجه ۲و ۳ با آنها فعالیت دارند.

احمدحاتمی یزد، کارشناس ارشد بانکداری و مدیرعامل اسبق بانک‌های صادرات و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص اظهارات اخیر رئیس کل بانک مرکزی در دیدار با سفیر آلمان و علاقه‌مندی بانک‌های ایرانی به افتتاح شعبه در آلمان و افزایش روابط با بانک‌های آلمانی اظهار داشت: بانک‌های ایرانی علاقمندند تا شعبی را در آلمان راه‌اندازی کنند.

وی افزود: البته در حال حاضر بانک ملی و صادرات در آلمان شعبه دارند و بانک ایران و اروپا هم در آنجا به ثبت رسیده  که سهام آن مربوط به بانک‌های ایرانی است.

وی با بیان اینکه بانک ایران و اروپا ۴۰ سال پیش تاسیس شده است، افزود: سهامداران این بانک ۴ بانک ایرانی صنعت و معدن، ملت، تجارت و رفاه هستند و قرار است سایر بانک‌ها هم در آنجا شعبه بزنند.

این کارشناس ارشد بانکی افزود: متاسفانه بانک‌های درجه یک اروپایی با این بانک‌ها کار نمی‌کنند و بیشتر بانکهای درجه  ۲و ۳ با آنها فعالیت دارند و هنوز بانک‌های بزرگ برای فعالیت با ایرانی‌ها اعلام آمادگی نکرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز