خبرگزاری کار ایران

بلومبرگ نوشت؛

سقوط بازار سهام آمریکا در پی توییت ترامپ/ قیمت نفت به بالاترین میزان در ماه‌های اخیر رسید

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۳۱۴

بلومبرگ در گزارشی به سقوط بازار سهام آمریکا در پی توییت تهدیدآمیز ترامپ خطاب به روسیه برای حمله به سوریه خبر داد و نوشت: «قیمت نفت به بالاترین حد خود از ماه ژانویه تاکنون رسید.»

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، بازار بورس روز چهارشنبه با بالا گرفتن تنش‌ها بین آمریکا و روسیه تکان خورد.

بر اساس این گزارش در پی توییت رییس‌جمهور آمریکا خطاب به روسیه و اعلام آماده‌باش برای حمله موشکی به سوریه، سهام آتی آمریکا و سهام اروپایی‌ها هر دو سقوط کرد. این تحولات به افزایش قیمت طلا و ین ژاپن منجر شد. بازار سهام همراه با بازار ارز سقوط کرد. بازار کالا همچنان ثابت مانده و قیمت نفت خام و آلومینیوم هم به بالاترین حد خود از ماه ژانویه تا کنون رسید.

وضعیت بازار ارز نشان‌دهنده کاهش ارزش دلار به اندازه ۰.۰۵ درصد و رسیدن ارزش این پول به کمترین حالت خود در دو هفته اخیر است. یورو اما ۰.۲ درصد رشد داشته و به ۱.۲۳۷ دلار در هر یورو رسیده است. این بیشترین نرخ برابری یورو با دلار در دو هفته اخیر است. پوند بریتانیا هم کمتر از ۰.۰۵ درصد سقوط کرده و ین ژاپن ۰.۴ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش ارزش طلا ۰.۸ درصد در هر اونس بالا رفته و به بالاترین قیمت در دو هفته گذشته رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز