خبرگزاری کار ایران

اعضای کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۰۲۸

در دومین جلسه کارگروه ملی سازگاری با کم آبی شیوه‌نامه اجرایی کارگروه مورد تصویب اعضا قرار گرفته و اعضای کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی انتخاب شدند.

به‌گزارش ایلنا به نقل از دبیرخانه کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، دومین جلسه کارگروه ملی سازگاری با کم آبی با مسئولیت وزیر نیرو و با حضور رئیس سازمان محیط زیست، وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و معاونان وزیر کشور و سازمان برنامه و بودجه به میزبانی سازمان محیط زیست برگزار شد.

در این نشست شیوه‌نامه اجرایی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی مورد تصویب اعضا قرار گرفت و بر اساس پیشنهاد حاضران در این جلسه، اعضای کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی تعیین و معرفی شدند.

اعضای کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی

بر این اساس حمیدرضا عدل، معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور، مسعود تجریشی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت از محیط زیست، علی‌مراد اکبری، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی افشانی، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و صادق نجفی، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی انتخاب شدند.

در ادامه این جلسه ضمن استماع گزارش استاندار استان اصفهان و با عنایت به وضعیت بحرانی حوضه آبریز زاینده‌رود، مقرر شد ظرف هفته جاری کمیته تخصصی ذیل کارگروه ملی تشکیل جلسه داده و ضمن بررسی شرایط موجود طرح‌های آبی پیشنهادی برای تابستان و پاییز امسال را بررسی و برای تصویب به کارگروه ملی ارسال نمایند.

در خصوص استان خوزستان نیز مقرر شد طرح‌های پیشنهادی استان در زمینه سازگاری با کم آبی در کارگروه استانی با مشارکت و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط استانی تهیه و جهت بررسی و اتخاذ تصمیم لازم در جلسه آتی کارگروه ملی به دبیرخانه کارگروه ارجاع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز