خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد :

افتتاح پروژه‌های بندری استان همزمان با آغاز سفرهای نوروزی

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۷۳۹

وزیر راه و شهرسازی در آستانه سفرهای نوروزی به‌منظور افتتاح پروژه‌های بندری در راس هیاتی صبح امروز وارد استان هرمزگان شد و مورد استقبال مسئولان ملی و استانی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، صبح امروز ۲۵ اسفندماه وزیر راه و شهرسازی به‌منظور افتتاح دفتر طرح‌های نوروزی سفرهای دریایی، الحاق چندین فروند شناور جدید، افتتاح بندر چندمنظوره "سوزا" و سه اسکله گردشگری در قشم و هنگام در راس هیاتی وارد استان هرمزگان شد و مورد استقبال مسدولان ملی و استانی قرار گرفت.

در این سفر محمد راستاد، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بندرها و دریانوردی اعضای هیئت عامل سازمان بندرها و دریانوردی، مهرداد تقی زاده، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

در بدو ورود وزیر راه و شهرسازی به استان، همتی استاندار هرمزگان، ذوالقدر، هاشمی و شریفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل شورای حمل‌ونقل استان و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به استقبال وزیر راه و شهرسازی آمدند.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به استان از فرودگاه بین المللی بندرعباس بازدید کرد.

ضیایی جانشین مدیرکل فرودگاه استان هرمزگان آماری از تعداد نشست و برخاست ها ارائه کرد.

وی گفت: پیگیر هستیم ترمینال جدیدی به مساحت ترمینال فعلی اضافه کنیم. همچنین پیگیریهای انجام شده رشد ۳۵ درصدی تا ۴۰ درصدی پروازها را نشان می‌دهد.

وی افزود: تعداد نشست و برخاست ها ۱۴.۴ درصد رشد در سال جاری نشبت به ۹۵ داشت و اعزام و پذیرش مسافر نیز ۱۵.۸ درصد و  ارسال و پذیرش بار و پست نیز ۱۶.۹ درصد رشد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز