خبرگزاری کار ایران

افتتاح رسمی نرم‌افزار درخواست سوخت آنلاین / اجرای طرح جدید سوخت‌رسانی جهت برون‌رفت از بحران آلودگی هوا در تهران

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۷۹۰

فرقدانی گفت: این پروژه در سال ۲۰۱۵ ابتدا در کشور آمریکا اجرا شد و پس از آن ۱۰ شرکت با سرمایه ۳۲ میلیون دلاری این شرکت را به وجود آوردند و اکنون غیر از آمریکا در کشورهای فرانسه، انگلستان و هندوستان نیز اجرایی می‌شود و ایران هم پنجمین کشوری است که صاحب تکنولوژی خودروهای سوخت‌رسان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، فرقدانی رئیس‌هیات مدیره شرکت پتروآیریک در مراسم افتتاح رسمی خودروهای سوخت‌رسان سیار و نرم‌افزار درخواست سوخت آنلاین اظهار داشت: هدف اصلی این طرح این است که در هر نقطه‌ای مشروط به اینکه ایمن باشد بتوانیم سوخت‌رسانی کرده و به جای حرکت ۴۰ خودرو به سمت پمپ بنزین یک ماشین به سمت ۴۰ خودرو حرکت می‌کند که به تبع آن کاهش مصرف سوخت، ترافیک و آلودگی هوا را داریم.

وی افزود: این پروژه در سال ۲۰۱۵ ابتدا در کشور آمریکا اجرا شد و پس از آن ۱۰ شرکت با سرمایه ۳۲ میلیون دلاری این شرکت را به وجود آوردند و اکنون غیر از آمریکا در کشورهای فرانسه، انگلستان و هندوستان نیز اجرایی می‌شود و ایران هم پنجمین کشوری است که صاحب تکنولوژی خودروهای سوخت‌رسان است.

وی با بیان اینکه ما موفق شدیم مجوز آخرین خودرو را آبان‌ماه کسب کنیم ابراز امیدواری کرد که پس از تهران شهرهای شیراز، مشهد، اصفهان، اهواز و بندرعباس نیز که درخواست اجرایی شدن این پروژه را داشته‌اند صاحب این تکنولوژی شوند.

فرقدانی با اشاره به اینکه کمک در شرایط بحران از مزایای این طرح است، تصریح کرد: حدود یک ماه پیش که در تهران برف شدید بارید از ما خواسته شد که با تکنولوژی pido(p2) سوخت‌رسانی کنیم که ما موفق شدیم به سه هزار خودرو از این طریق سوخت ارسال کنیم.

وی تاکید کرد: این پروژه جهت برون‌رفت از بحران آلودگی هوا در کلانشهر تهران اجرا شده است و نحوه دریافت سوخت به این صورت است که یک اپلیکیشن در گوشی‌ها نصب می‌شود و زمانی که متقاضی درخواست خود را به ما اعلام می‌کند ما زمانی که سوخت به مقصد می‌رسد را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: قیمت سوخت ارسالی از این طریق همان قیمت مصوب سوختی است که در جایگاه‌ها عرضه می‌شود و فقط ما هزینه حمل را از متقاضی می‌گیریم.

وی یادآور شد: این پروژه هیچ فشاری را به دیگر جایگاه‌ها وارد نمی‌کند و قصد رقابت با آنها را ندارد بلکه همکاری می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز