خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهمنامه همکاری توسعه حمل و نقل ریلی بین وزارت نفت و شهرداری

کمک ١ میلیارد و ٤٠٠ میلیون دلاری وزارت نفت به شهرداری برای بازپرداخت اقساط

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۹۰۱

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: وزارت نفت علیرغم محدودیت‌ها ١ میلیارد و ٤٠٠ میلیون دلار برای بازپرداخت اقساط به ما کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محسن پورسیدآقایی در آئین امضای تفاهمنامه همکاری توسعه حمل و نقل ریلی (مترو) بین وزارت نفت و شهرداری تهران گفت: امیدواریم این اقدام زمینه ساز توسعه حمل و نقل عمومی در تهران باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: امروز آغازی برای همکاری نزدیک وزارت نفت و شهرداری تهران برای رفع معضل بزرگ تهران است.

پورسیدآقایی تصریح کرد: اصلی ترین دغدغه مردم تهران آلودگی و ترافیک است اگر در این دوره شهرداری بتوانیم این دو مشکل را حل کنیم نمونه موفقی از مدیریت را به جامعه نشان می‌دهیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد تعطیلی مدارس ناشی از آلوگی هوا هستیم که دلایل مختلفی دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حال حاضر ساختار حمل و نقل عمومی در مترو و بی آر تی شکل گرفته اما کمبود ناوگان داریم.

وی بیان کرد: ما توانسته‌ایم فاصله زمان قطارها را در برخی خطوط به ٣٠ ثانیه و یک دقیقه کاهش دهیم اما هنوز این زمان ٤ دقیقه است که باید به ٢ دقیقه برسد.

وی گفت: ٢ خط جدید سال آینده به بهره برداری می رسد که نیاز به ناوگان دارد.

پورسیدآقایی با بیان اینکه با ورود ١٠٠٠ واگن فاصله زمانی مترو به ٢ دقیقه کاهش می‌یابد، افزود: برای دستیابی به این مدت زمان ٢ هزار واگن نیاز داریم.

وی اعلام کرد: وزارت نفت علیرغم محدودیت‌ها ١ میلیارد و ٤٠٠ میلیون دلار برای بازپرداخت اقساط به ما کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز