خبرگزاری کار ایران

مدیر بین الملل لوکسژن:

سود خود را باتوجه به افزایش میزان تعرفه واردات کاهش می‌دهیم/ در صورت استقبال بازار به سمت تولید داخل خواهیم رفت

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۷۶۰

مدیر بین الملل لوکسژن بازار ایران را بازار تولید دانست و گفت: لوکسژن برای ورود به ایران در مرحله نخست به صورت سی‌کی‌دی وارد می‌شود و پس از گرفتن بازخورد مشتریان نسبت به بررسی بازار و تعیین راهکارهای جدید اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان مدیران شرکت آرمان موتور که نمایندگی واردات خودروی لوکسژن تایلند را بر عهده دارد در نشست خبری در خصوص تاثیر گذاری بالا رفتن نرخ تعرفه ها بر روی بازار خودروهای وارداتی کشور نظرات خود را بیان داشتند.

 مصطفایی مدیر فروش و بازاریابی این برند با بیان اینکه اولین سری این خودروها در اسفند ماه وارد کشور می شوند، گفت: با وجود آنکه هنوز سری اول این خوردوها وارد کشور نشده است اما ما نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش خود را در برخی از استان‌های مهم کشور مشخص و شروع به تجهیز آنها کرده‌ایم زیرا بر این عقیده هستیم که توانایی یک شرکت واردات خودرو در تامین قطعات و خدمات پس از فروش است نه صرفا فروش خودرو. بر همین اساس به دنبال آن هستیم تا پایان سال حداقل در نیمی از استان‌های کشور عاملان مجاز خود را معرفی کنیم.

در ادامه جعفری مدیر بین الملل لوکسژن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با افزایش میزان تعرفه واردات، برنامه‌ این شرکت تایوانی برای عرضه خودروهای قیمتی مشخص درست از آب درنیامده است، اظهار کرد: مرحله نخست، از خودگذشتگی و کاهش سود تا زمان رسیدن به قیمتی به نرخ متعادل است که در این شرایط با افزایش سهم بازار و کاهش هزینه‌ها می‌توان نسبت به جبران ضررهای احتمالی اقدام کرد این در حالی است که تولید نیز در حال بررسی است و می‌توان بر این موضوع به عنوان دومین راهکار تکیه کرد.  

 مدیر بین الملل لوکسژن ادامه داد: به طور قطع به دنبال کمترین ضرر هستیم ضمن آن‌که با فراهم کردن زیرساخت‌ها و اخذ استانداردهای لازم و پرداخت هزینه‌های هنگفت برای استانداردسازی به دنبال تولیدی اقتصادی و منطقی هستیم.

او با بیان این که هدف این شرکت تایوانی رسیدن به سوددهی هرچه سریع‌تر در کوتاه مدت نیست، تصریح کرد: به طور قطع ما به دنبال سریع پولدار شدن نیستیم و اقدام دولت در زمینه افزایش تعرفه واردات بی‌شک در راستای افزایش رقابت‌پذیری تولیدات داخلی بود که این روند نیز با سی‌کی‌دی شرکت‌های خارجی در ایران رفع خواهد شد.

جفری بازار ایران را بازار تولید دانست و گفت: لوکسژن برای ورود به ایران در مرحله نخست به صورت سی‌کی‌دی وارد می‌شود و پس از گرفتن بازخورد مشتریان نسبت به بررسی بازار و تعیین راهکارهای جدید اقدام خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که مونتاژ نیز در نهایت به تولید منجر خواهد شد، افزود: به طور قطع برای سرمایه‌گذاری با هدف تولید در ایران بازار را سنجیده و بر اساس نیازهای بازار وارد حوزه تولید خواهیم شد اما به طور قطع مونتاژ در حجم سرمایه‌گذاری بسیار مفید است.   

جعفری ادامه داد: در مسیر ارزیابی بازار، قطعاتی که در مسیر داخلی‌سازی قرار می‌گیرند نیز مشخص خواهد شد تا به بهترین شکل وارد بازار ایران شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز