خبرگزاری کار ایران

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور:

در حال مذاکره برای سرمایه‌گذاری هیوندای در ایران هستیم/قیمت‌ها را علیرغم افزایش نرخ ارز بالا نبرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۷۲۹

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور گفت :در حال مذاکره برای سرمایه‌گذاری هیوندای در ایران هستیم و نتیجه مذاکرات جدید فروردین سال آینده به طور رسمی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا،در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان دو غرفه کارمانیا و کرمان موتور با استقبال مردم اصفهان روبرو شدند به طوریکه در همان روزهای ابتدایی ظرفیت فروش S6 کارمانیا به پایان رسید و خودروی S7 نیز که از مرداد ماه سال آینده قرار است به بازار وارد شود با پاس کردن استاندارد های 85 گانه توانست نظر مخاطبان را جلب کند به طوریکه مسوئلین کارمانیا مجبور شدند این خودرو را نیز پیش فروش کنند.

از سوی دیگر کرمان موتور نیز با دو غرفه مجزا که یکی برای محصولات هیوندای و دیگری برای جک و لیفان بود در نمایشگاه اصفهان حضور پیدا کرده بود.

محصولات شرکت کرمان موتور به نمایندگی از هیوندای شامل اکسنت، النترا، سانتافه، توسان و هیوندا i20 در معرض دید عموم قرار داده شده است.

اما در سالنی دیگر کرمان موتور محصولات این شرکت همچون لیفان x50، لیفان 820، Jac4 و S5 AT را با خود به اصفهان آورده است.

در حاشیه این نمایشگاه معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور از رونمایی آزرا تا پایان بهمن ماه خبر داد و اظهار داشت: در حال برنامه‌ریزی برای تولید خودروی توسان پس از الانترا هستیم.

 حسن اکبری با بیان اینکه نمایشگاه خودرو اصفهان با پیش فروش هیوندای الانترا تولید داخل مصادف شد، گفت: به علاوه J4 به عنوان خودروی جدید دیگر کرمان موتور در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد تا نظرات مردم درباره این خودرو را نیز دریافت کنیم و از این نظر نمایشگاه اصفهان برای ما اهمیت بسیاری داشت.

او در ادامه با اشاره به اینکه بعد از نمایشگاه در هفته آینده اولین سری هیوندای اکسنت را تحویل می‌دهیم، تاکید کرد: تا پایان ماه هیوندای آزرا را رونمایی خواهیم کرد.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور به استقبال از پیش فروش الانترا  اشاره و تصریح کرد:در واقع در مورد این محصول با سونامی فروش روبه رو شدیم و ظرفیت‌ها بسیار سریع تکمیل شد.

اکبری به شرایط ویژه فروش دهه فجر اشاره کرد و گفت: سری آخر الانترای وارداتی نیز در این طرح عرضه می‌شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر شرایط فروش برای ۹۰ درصد محصولاتمان باز است، تصریح کرد:بعد از تولید الانترا، در حال برنامه‌ریزی برای تولید خودروی توسان هستیم و به نظر می‌رسد در نیمه اول سال ۲۰۱۹ تولید این محصول را آغاز کنیم.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور درباره تاثیر افزایش نرخ ارز بر قیمت خودروهای کرمان موتور گفت: در حال حاضر در مقابل افزایش قیمت ناشی از افزایش نرخ ارز مقاومت کرده‌ایم و قیمت‌ها را بالا نبرده‌ایم.

او همچنین تصریح کرد:در حال مذاکره برای سرمایه‌گذاری هیوندای در ایران هستیم و نتیجه مذاکرات جدید فروردین سال آینده به طور رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز