خبرگزاری کار ایران

ارایه فرصت های همکاری در معادن ایران به شرکت های گلنکور و ای بی بی

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۱۰

رییس هیات عامل ایمیدرو در دیدارهای جداگانه ای با مدیرعامل شرکت گلنکور و معاون شرکت ای بی بی سوئیس به معرفی و تشریح فرصت های همکاری و سرمایه گذاری در بخش معدن ایران پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، مهدی کرباسیان که برای حضور در چهارمین کنفرانس ایران_اروپا به زوریخ سفر کرده است، در حاشیه برگزاری این کنفرانس با مدیرعامل شرکت گلنکور و معاون شرکت ABB سوئیس در دیدارهای جداگانه ای به بررسی و معرفی فرصت های همکاری و سرمایه گذاری بخش معدن ایران با شرکت های مذکور پرداخت.

مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو و ایوان گلسنبرگ Ivan Glasenbergمدیرعامل شرکت گلنکور در این دیدار به تشریح سرمایه گذاری مستقیم در طرح های مس، سرب و روی و سنگ آهن ایران پرداختند.

همچنین در نشست کرباسیان با معاون شرکت ABBسوئیس که به صورت یک کارگاه آموزشی برگزار شد همکاری بیشتر ایمیدرو و ABBدر افزایش بهره وری و صرفه جویی در مصرف انرژی با رویکرد استفاده از تکنولوژی های نو در کاهش مصرف و بهره وری انرژی در طرح های معدنی و صنایع معدنی برای کاهش قیمت تمام شده محصولات معدنی و فلزی مورد بررسی قرارگرفت.

طی نشست مذکور، شرکت ABB به ارائه طرح های موفق این شرکت در حوزه انرژی های نو، بهره وری انرژی ، مدل سازی استخراج مواد معدنی در کشور های مختلف پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز