خبرگزاری کار ایران

ارزان­‌ترین محصول رایتل به بازار آمد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۳۶۴

مدیرعامل رایتل از عرضه ارزان­ترین محصول رایتل در کشور شامل یک عدد سیم­کارت اعتباری همراه با خدمات رایگان ارتباطی در مدت مشخص به مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ تومان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمجید صدری افزود: در جهت کاهش قیمت خدمات و محصولات که منجر به استفاده مقرون به صرفه‌تر عموم هموطنان از خدمات نوین ارتباطی می‌­شود، این اپراتور پرطرفدارترین محصول خود که شامل سیم­کارت اعتباری و یک بسته خدماتی که به انتخاب مشتری می‌­تواند شامل اینترنت، مکالمه و پیامک درون شبکه یا اینترنت یا اعتبار ریالی با قابلیت استفاده در زمان مشخص می‌­باشد را به بازار عرضه کرده است.

مدیرعامل رایتل در خصوص کاهش قیمت اخیر این طور ادامه داد: از این پس امکان تهیه این محصول با پرداخت تنها 4 هزار و 500 تومان از طریق تمامی درگاه‌های فروش که شامل وب سایت، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های می­باشد، فراهم است که با خرید آن، بسته­ خدماتی هدیه که شامل بسته اینترنت، مکالمه و پیامک درون شبکه یا بسته اینترنت و یا اعتبار ریالی با قابلیت استفاده در زمان‌های مشخص است بلافاصله پس از ثبت نام سیم­کارت برای مشترک فعال خواهد شد.

بر این اساس در سراسر کشور تمامی افرادی که تمایل دارند به خانواده رایتل ملحق شوند می­‌توانند با قیمت اعلام شده سیم‌کارت اعتباری را به همراه یکی از سه بسته خدماتی پیشنهادی خریداری کنند. همچنین در ازای خرید هر سیم­کارت، یک عدد سیم­کارت هدیه نیز به فرد تعلق می­‌گیرد که پس از فعال­سازی سیم­کارت اولیه برای خریدار ارسال می­‌شود.

مدیرعامل رایتل در ادامه گفت: هموطنان عزیز با در اختیار داشتن سیم­کارت رایتل می­‌توانند علاوه بر دسترسی به بسته‌­های بسیار متنوع اینترنت و مکالمه، از پایین­‌ترین تعرفه تماس نسبت به سایر اپراتورها استفاده کنند.

تعرفه مکالمه با خطوط اعتباری رایتل، پایین‌ترین تعرفه تماس صوتی سیم­کارت اعتباری در کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز