خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توانیر:

قیمت برق واقعی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۷۴۴

مدیرعامل شرکت توانیر که در زنجان حضور یافته بود، بر لزوم واقعی سازی قیمت برق تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری توانیر،  آرش کردی امروزدر آئین تودیع و معارفه مدیرعامل برق منطقه ای زنجان ، با اشاره به لزوم نهادینه سازی الگوی مصرف درست در رفتار مصرفی مشترکان، بر ضرورت اصلاح قیمت برق تاکید کرد.

 کردی با بیان این که اکنون قیمت برق واقعی نیست و فاصله قیمت تمام شده و قیمت دریافتی از مصرف کنندگان زیاد است، خاطرنشان کرد: بهبود اقتصاد صنعت برق به اصلاح قیمت برق بستگی دارد.

 کردی همچنین با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف برق ، اظهارداشت: در این خصوص پتانسیل های فراوانی وجود دارد.

وی با اشاره به پتانسیل صنعت برق ایران برای صادرات برق به کشورهای همسایه گفت: صنعت برق ایران اکنون به حدی از توانمندی، پایداری و کیفیت دست یافته است که می تواند به شبکه های برق کشورهای غیرهمسایه نیز متصل شود.

مدیرعامل توانیر همچنین از زنجان به عنوان قطب صنایع الکترونیک و IT کشور یاد کرد و گفت: در این استان صنایع برقی بسیاری تاسیس شده و در حال فعالیت هستند که همین امر اهمیت زنجان را به خوبی نشان می دهد.

کردی همچنین اظهارداشت: دیسپاچینگ زنجان به عنوان جانشین دیسپاچینگ ملی برق محسوب می شود و این موضوع به اهمیت فعالیت های برق منطقه ای زنجان می افزاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز