خبرگزاری کار ایران

100 درصد جمعیت استان یزد گازدار شدند/ تسریع در پیشرفت پروژه‌های صنعتی و کشت گلخانه‌ای با اتمام گازرسانی به استان

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۳۱۴

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: با بهره‌مندی 21 شهر استان یزد از گاز، جمعیت تحت پوشش به 100 درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در مراسم پروژه گازرسانی به آخرین شهر استان یزد اظهار داشت: امروز مایه مباهات است که با گازدار شدن آخرین شهر یزد برگ زرینی در کتاب تاریخ شرکت گاز رقم می‌خورد.

وی افزود: با بهره‌مندی 21 شهر استان یزد از گاز، جمعیت تحت پوشش به 100 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه بافق - بهاباد در شهریور سال 95 احداث شبکه و ایستگاه‌ها با صرف هشت میلیارد تومان آغاز شد تصریح کرد: با اجرای این پروژهدر بخش واحدهای خانگی و تجاری شاهد رشد صنعت و کشت گلخانه‌ای در استان خواهیم بود چراکه گاز محور توسعه است.

فلاح خاطرنشان کرد: همزمان با پروژه‌ امروز پروژه‌های دیگری نیز از جمله 18 روستای شهرستان تفت، پنج روستای اردکان، دو روستای ابرکوه، شهرک صنعتی بافق و همچنین 19 مورد کوره آجرپزی از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی هزینه پروژه را 120 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با این پروژه هشت هزار و 700 خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و از 542 روستا در سطح استان 362 روستا گازدار شده، در 59 روستا پیمانکار فعالیت می‌کند و 39 روستا نیز در مرحله مناقصه است.

وی جمعیت روستایی تحت پوشش گاز را 80 درصد عنوان کرد و گفت:‌ در مجموع جمعیت تحت پوشش گازرسانی استان یزد به عدد 96درصد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز