خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه ناوگان جاده‌ای رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۴۷

وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه دومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته از سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه ناوگان رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عباس آخوندی در حاشیه دومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته و در بازدید از این نمایشگاه و شرکت‌های حضور یافته در آن از سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه ناوگان (مبین) رونمایی کرد.

مسئول این سامانه درباره عملکرد آن اظهار داشت: 40 هزار راننده و 3 هزار شرکت حمل و نقل و صاحب کالا عضو این سامانه هستند و خدمات این سامانه به شرکت‌های حمل و نقلی و صاحبان کالا ارائه داده می‌شود.

وی افزود: این سامانه اولین پایانه مجازی حمل بار در کشور است که با مجوز سازمان راهداری به سه گروه، خدمات ارائه می‌دهد. در حال حاضر تمام خدمات ما از طریق حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود اما به زودی وارد حمل و نقل ترکیبی خواهیم شد.

نائینی با اشاره به صدور بارنامه‌ الکترونیک گفت: بستر صدور بارنامه الکترونیک برای شرکت ما فراهم است اما بنا نداریم شرکت‌های حمل و نقلی را از این امکان حذف کنیم و بسترها را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

وی افزود: افزایش سرعت، تحویل بار، ارتقای کیفیت خدمات، افزایش ظرفیت عملکرد ناوگان و ارتقای بهره‌وری شرکت‌ها از مزایای این سامانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز