خبرگزاری کار ایران

پرویز فتاح در مشهد:

دغدغه گرسنگی فقرا و ایتام را نمی‌توان با زور در افراد ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۰۸

رئیس کمیته امداد امام خمینی معتقد است دغدغه گرسنگی فقرا و ایتام را نمی‌توان با زور در افراد ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره فرهنگ مدیریت جهادی با حضور سید پرویز فتاح رئیس کمیته‌امداد امام خمینی، حجت‌الاسلام و المسلمین عالمی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در هتل ثامن مشهد برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در این همایش اظهار کرد: همه ما ریشه جهادی داریم و عمر ما در جهاد گذشته است و من در این محل به اصل خود بازگشته‌ام. ماندن در این مسیر اصل است که رهبر انقلاب نیز بر این امر تاکید دارند که در این مسیر باقی بمانیم.

پرویز فتاح افزود: سوال ما این است که انقلابی و جهادی بودن به چه ملاک‌هایی نیاز دارد؟ انقلابی و جهادی بودن از دین، مکتب و اعتقاد ما جدا نیست. انقلابی بودن همان مؤمن بودن به راه امام و شهدا است و باید در عمل دیده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: به‌گفته شهید آیت‌الله مدرس؛ سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست. هر زمان ما از دیانت و اصل‌مان دور شویم گمراه خواهیم شد لذا نباید سیاست‌زده شویم.

فتاح درباره شروط ایمان خاطرنشان کرد: یکی از شروط ایمان و مصداق عملی جهادی ما صداقت ما در گفتار، کردار و عمل است و نجات ما در صدق است.

رئیس کمیته امداد بااشاره به روحیه جهادی عنوان کرد: روحیه جهادی در وجود آدم‌ها نهفته است. دغدغه گرسنگی فقرا و ایتام باید در وجود ما نهفته باشد و نمی‌توان با توسل به زور آن را در افراد ایجاد کرد.

وی افزود: الزام انقلابی و جهادی بودن استقامت است. پیروزی بر داعش وعده صدق بود و نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی هم تا ٢٥ سال آینده نابود خواهد شد و این وعده صادق است.

فتاح در پایان گفت: شرح صدر خصلتی است که تمام مدیران جمهوری اسلامی باید داشته باشند و بزرگترین آفت اوضاع و احوال فعلی از راحت‌طلبی ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز