خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از مناطق زلزله زده

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۵۹۸

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی چگونگی افزایش اثرگذاری کمک های این بانک به هموطنان آسیب دیده از زلزله به همراه هیاتی از وزارت امور اقتصادی و دارایی، به استان کرمانشاه سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری در سفر به استان کرمانشاه با هموطنان آسیب دیده از حادثه زلزله در شهرستان های سرپل ذهاب، قصر شیرین، اسلام آباد غرب و دالاهو دیدار کرد و از نزدیک، در جریان چگونگی خسارت‌ها و روند امداد رسانی به مردم آسیب دیده، قرار گرفت.

 اکبری در فضایی صمیمی با آسیب دیدگان و مردم زلزله زده در استان کرمانشاه گفتگو کرد و ضمن شنیدن نظرات آن‌ها درباره نحوه امدادرسانی‌ و کمبود‌های موجود، اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران برای رفع برخی از مشکلات را تشریح کرد.

شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران به محض وقوع زلزله در استان های غربی کشور، موکب های استقبال از زائران حسینی (ع) را از استان های ایلام و خوزستان برای ارائه خدمات امدادی به استان کرمانشاه فرا خواند تا نسبت به توزیع اقلام امدادی همچون آب، نان و خوارک گرم در میان آسیب دیدگان اقدام نمایند.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به تعداد سه هزار فقره به سرپرست خانواده های آسیب دیدگان، مشارکت در احداث و بازسازی سه مدرسه روستایی در مناطق زلزله زده و همکاری با جمعیت هلال احمر کشور برای جمع آوری کمک های نقدی مردم و تجمیع آن در «شماره حساب رابط ۹۹۹۹۹ بنام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» از دیگر اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای کمک به زلزله زدگان غرب کشور می باشد.

علاوه بر این، کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در اقدامی خود جوش بخشی از حقوق و دستمزد خود را به منظور تامین مالی برای تهیه مایحتاج ضروری هموطنان آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه اختصاص دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز