خبرگزاری کار ایران

تصویب کمک ۲۸۱ میلیارد تومانی هیات دولت برای کمک به زلزله زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۱۸

سخنگوی دولت اعلام کرد که هیات وزیران ۶۵۹ میلیارد تومان برای تسهیلات و ۲۸۱ میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض به زلزله زدگان کرمانشاه تصویب کرده است.

به گزارش ایلنا؛ محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اعلام این موضوع گفت: براین است خانواده هایی که نیاز به احداث و بازسازی خانه دارند، در روستاها ۲۵ میلیون و شهرها ۳۵ میلیون تومان می توانند وام بگیرند.

وی افزود:  ۵میلیون در روستا و ۶ میلیون تومان در شهرها کمک بلاعوض به زلزله زدگان از سوی دولت پرداخت خواهد شد.

نوبخت اعلام کرد خانواده هایی که نیاز به مرمت خانه دارند، ۱۲ میلیون وام و ۲ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کسانی که به خرید لوازم خانه احتیاج دارند، ۳ میلیون وام و ۲ میلیون کمک بلاعوض می توانند دریافت کنند.

معاون رئیس جمهوری ادامه داد: برای اسکان موقت خانواده ها، در روستاها ۳ میلیون و در شهرها ۵ میلیون کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد.

وی اظهار داشت: این مبالغ فقط برای خانواده ها در نظر گرفته شده و غیر از مصوبه ای است که باید برای جبران زیربناها و بناهای دولتی در نظر بگیریم.

به گفته نوبخت، ارقام اعلام شده به بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز