خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

تالار ترویج فرصتی برای احیای مطالعات تحقیقاتی

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۶۶۳

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: تالار ترویج که توسط سازمان تحقیقات کشاورزی راه اندازی شده فرصت مناسبی برای عرضه محتویات محققین و احیای مطالعات تحقیقاتی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در حاشیه مراسم بزرگداشت 25 دوره هفته کتاب، اسکندر زند معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار ضروری ما در حوزه کشاورزی تولید محتوا است. برای اینکه محتوای تولید شده راحت و بدون واسطه در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد تالاری به عنوان تالار ترویج راه اندازی کردیم که همه می توانند به راحتی در اینترنت به آن دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: در این تالار بیش از 2هزار محتوا بارگزاری شده که جدیدترین محتویاتی که در آنجا گذاشته ایم مجموعه ای از دست نامه ها است که با کمک معاونت علمی و فناوری آماده شده است. مجموعه ای از کتاب هایی به کمک بسیج آماده شده است و بخشی هم کتاب هایی مربوط به کار آفرینی است. مجموعه های زیاد و به روزی از محققین در این تالار وجود دارد.

زند عنوان کرد: ما برنامه ای داریم تا ناشیرینی که مایل باشند محتویاتشان در این تالار قرار بگیرد یا از آنها خریداری کنیم و یا شرایطی را ایجاد کنیم تا محققین و مروجین بتوانند از این سامانه استفاده کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در پایان عنوان کرد: اولویت اول ما مجموعه تحقیقات کشاورزی است اما مروجین و محققین دیگر هم با ارجاع آثار خود به شورای انتشارات ما و پس از بررسی آنها را ترویج خواهیم داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز