خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره اتحادیه نمایشگاه داران خودرو:

دفاتر فاقد پروانه فروش خودرو را پلمپ می‌کنیم/ مالیات بر ارزش افزوده و فشار مالیاتی مهم‌ترین مشکل ماست

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۷۵۵

اتفاقاتی که در جمعه بازار و فضای مجازی رخ می دهند خارج از مراکز خرید و فروش بوده که متاسفانه به خود را عنوان نمایشگاه دار معرفی می کنند

عضو هیئت مدیره اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: به دلیل افزایش دریافت مالیات در سال‌های اخیر و نیز افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده بعد از سال 89 و به دلیل رکود بازار امکان پرداخت مالیات از سوی برخی از همکاران وجود نداشت و این موضوع سبب شد عده‌ای شغل خود را رها کرده و مجبور به تعطیلی نمایشگاه شدند.

وی افزود: برخی از نمایشگاه‌داران به دلیل واقع شدن در محدوده طرح ترافیک و سرقفلی بودن مغازه ها و مخالفت مالکین با تغییر شغل قادر به فروش مغازه نیستند و بدون کسب درآمد مجبور به ادامه این کار هستند.

وی ضمن بیان این موضوع که برخی افرادی که در اتحادیه مجوز خود را باطل کردند که دارای سابقه 50-40 فعالیت در این صنف بودند، افزود: در کمیسیون شکایات و حل اختلاف از هیچ یک از نمایشگاه‌داران که دارای پروانه هستند شکایتی نشده چون به دلیل سابقه و قدمت حضورشان در این صنف برای آبروداری از خلاف و گران فروشی اجتناب می‌کنند.

وی تاکید کرد:  اتحادیه با دفاتری که بدون پروانه و مجوز مشغول به کار هستند برخورد جدی می کند و با این پیگیری ها شمار کثیری از این دفاتر پلمپ شده‌اند.

وی در پایان ضمن تشکر از ریاست  اماکن استان تهران به دلیل همکاری های خوب با اتحادیه افزود: اتفاقاتی که در جمعه بازار و فضای مجازی رخ می‌دهند اعم از فروش خودروهای بدون اصالت، 2 تکه بودن خودرو ، جعلی بودن چک‌های بانکی، خارج از مراکز خرید و فروش بوده که متاسفانه خود را به عنوان نمایشگاه‌دار معرفی می کنند. تاکید میکنم که این افراد هیچ ارتباطی با ما ندارند و اداره محترم آگاهی نیز با این نوع افراد برخورد جدی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز