خبرگزاری کار ایران

ستار محمودی:

آبرسانی به 6 هزار روستا و افزایش 7900 مگاوات ظرفیت نیروگاهی در دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۳۸

سرپرست پیشین وزارت نیرو با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم به شش هزار روستای کشور آبرسانی شده است، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته 6.4 میلیون نفر از جمعیت شهری نیز طی این مدت از آب شهری سالم برخوردار شدند.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو در مراسم  تودیع و معارفه وزیران نیرو گفت: پیگیری بحث آبهای مرزی از جمله مهمترین کارهای شاخص دولت یازدهم بوده است. و در این رابطه استراتژی ما عدم اطلاع رسانی بوده است.

وی با بیان اینکه آبرسانی روستایی دیگر اقدامات وزارت نیرو دولت یازدهم بوده است، بیان کرد: در دولت یازدهم به 6 هزار روستای کشور آبرسانی شده است و براساس برنامه ریزی صورت گرفته 6.4 میلیون نفر از جمعیت شهری نیز طی این مدت از آب شهری سالم برخوردار شدند.

محمودی با بیان اینکه در 4 سال گذشته 7900 مگاوات به ظرفیت برق کشور افزوده شد، گفت: این میزان برق برای کشوری که در فاز توسعه است گام بزرگی راست و ما را از پیک مصرف با کمترین چالش عبور داد.

وی با اشاره به احیای موسسه آموزش کاربردی در دولت یازدهم، گفت: مدیریت حوضه ای، کاهش تلفات، کاهش هدر رفت آب، اصلاح ساختار برق و مدیریت مصرف بخشی از اقداماتی است طی چهار سال دولت گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست سابق وزارت نیرو تاکید کرد:در این وزارتخانه مهم و حیاتی کشور همگان داری تفکر جمعی و ملی هستند.

وی نسبت به انتخاب اردکانیان در وزارت نیرو نیز ابراز خرسندی کرد و افزود: به اعتقاد بنده باید از ظرفیت چیت چیان در پشتیبانی آب و برق استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز