خبرگزاری کار ایران

اعزام نانوایان برای آموزش به اروپا

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۷۷۳

آرزو حاجی آقازاده گفت: متاسفانه یک باور غلطی که در بین مردم ما وجود دارد این است که نان هر چقدر سفیدتر باشد کیفیت آن بهتر است. در صورتی که باید سبوس به آن اضافه شود و رنگ آن تیره باشد.

آرزو حاجی آقازاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص مصرف نان و کیفیت آرد در کشور گفت: در حال حاضر کیفیت آرد در بازار ایران در حد قابل قبولی است و می‌توانیم بگوییم هیچ کدامشان به لحاظ کیفی مشکلی ندارند اما فرهنگ مصرفی ما دارای اشکالاتی است.

این فعال حوزه آرد و نان گفت: آردی که در نان های فانتزی استفاده می شود از نوع حجیم است در صورتی که درآردهایی که نانوایی‌های سنتی مصرف می‌شود و بیشترین مصرف را نیز در کشور ما دارند شامل افزودنی هایی از جمله سبوس هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه یک باور غلطی که در بین مردم ما وجود دارد این است که نان هر چقدر سفیدتر باشد کیفیت آن بهتر است. در صورتی که باید سبوس به آن اضافه شود و رنگ آن تیره باشد. ضمن آنکه برخی نانوایی ها برای بهتر جلوه دادن محصول خود از افزودنی هایی مثل جوش شیرین و نمک استفاده می کنند این درحالی است که پخت نان اشکالاتی دارد.

حاجی آقازاده در پایان تصریح کرد: بر همین اساس ما تصمیم گیرفتیم تعدادی از نانوایان فانتزی پز و سنتی پز را جهت آشنایی با آخرین روش های پخت نان به اورپا اعزام کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز