خبرگزاری کار ایران

دلار از روند صدور روادید اربعین حذف شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۹۶

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: اخذ دلار برای صدور روادید از زایرین اربعین حذف و هزینه روادید به ریال دریافت می شود.

 به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مجید آقابابائی افزود: با پیگیری های وزارت کشور و وزارت امورخارجه وهمکاری دولت عراق، اخذ دلار برای صدور روادید از زایرین اربعین حسینی از روز جاری حذف و هزینه روادید به ریال توسط سفارت وکنسولگری های عراق وهمچنین دفاتر موقت ۱۲گانه صدور روادید دریافت می شود.

وی افزود: این اقدام، زمینه ساز حذف دلار برای صدور روادید زایرین عتبات معلای عراق پس از اربعین نیز خواهد بود که با هماهنگی دو کشور و انجام مذاکرات، می توان بطور کامل مبادلات ارزی دو کشور در موضوع اخذ مبلغ روادید زایرین و وابستگی به دلار را در آن حذف کرد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی خاطر نشان کرد: مبلغ کل پرداختی زایرین اربعین که شامل هزینه روادید، بیمه و هلال احمر و کارمزد شرکت ها و کارگزاران می شود، یک میلیون و ۹۹۵ هزار ریال است که زایرین صرفا باید همین مبلغ را پرداخت کنند و از هرگونه پرداخت مازاد خودداری کنند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در پایان تاکید کرد: برای اطمینان هموطنان از اخذ روادید مطمئن، صرفا به شرکت های معتبر و دارای مجوز که قبلا اسامی آنها اعلام شده است مراجعه کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز