خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

با اعلام نظر ترامپ در مورد برجام، شاهد کاهش و تثبیت قیمت دلار بودیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۹۶۸

موسوی لارگانی‌گفت: هفته گذشته جامعه منتظر اعلام نظر ترامپ بود. دیشب و با اعلام نظر رییس جمهور آمریکا در مورد برجام، شاهد کاهش و تثبیت قیمت‌ها بودیم.

سیدناصر موسوی‌ لارگانی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مورد تاثیر سخنان روز گذشته ترامپ درخصوص برجام بر نرخ ارز، اظهارداشت: پذیرش و یا عدم پذیرش‌ توافق‌نامه برجام از سوی ترامپ از هفته پیش به صورت مقطعی بر قیمت ارز تاثیر گذاشت اما با اعلام نظر رییس جمهور آمریکا در مورد برجام  شاهد کاهش و تثبیت قیمت‌ها خواهیم بود.

موسوی ادامه داد: هر چند عده‌ای نیز معتقدند ممکن است دلیل اصلی افزایش بهای ارز، کمبود بودجه دولت باشد اما این موضوع چندان با واقعیت منطبق نیست.

وی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت دلار مقطعی‌خواهد بود گفت: این التهابات به زودی برطرف خواهد شد.

موسوی لارگانی خاطر نشان کرد: هفته گذشته جامعه منتظر اعلام نظر ترامپ بود. دیشب و با اعلام نظر رییس جمهور آمریکا در مورد برجام، شاهد کاهش و تثبیت قیمت‌ها خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه وابستگی‌مان به دلار را باید کاهش دهیم، ادامه داد: باید سعی شود در مراودات تجاری برای مقابله با تهدیدها و فشارهای امریکا از دلار فاصله بگیریم و تلاش کنیم داد و ستدها و صادرات و واردات کشور با پول ملی دو کشور مبداء و مقصد انجام شود تا بتوانیم از میزان تهدیدها کم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز