خبرگزاری کار ایران

هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات قبل از ابلاغ رسمی رییس کارگروه تنظیم بازار غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۰۹۵

بر اساس اطلاعیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قبل از ابلاغ رسمی قیمت کالا و خدمات توسط رییس کارگروه تنظیم بازار، هرگونه افزایش قیمتی غیرقانونی است.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا، براساس تصمیمات گرفته شده در جلسه 3 مهرماه امسال کارگروه تنظیم بازار حداکثر قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم مرغ درب مغازه در واحدهای صنفی معادل 75 هزار ریال تعیین و مقرر شد در صورت کاهش عمومی قیمت در سطح 71 هزار ریال، شرکت پشتیبانی امور دام برای جلوگیری از ضرر و زیان واحدهای تولیدی و استمرار تولید، نسبت به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ اقدام کند و در صورت افزایش عمومی قیمت در سقف 78 هزار ریال نیز عرضه گوشت مرغ برای تنظیم و تعادل قیمت در بازار را در دستور کار قرار دهد.
همچنین براساس تصمیمات گرفته شده، حداکثر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب واحدهای تولیدی معادل 45 هزار و 600 ریال تعیین گردید که با توجه به ضرایب سود عمده فروشی و خرده فروشی و هزینه های مترتب در شبکه های توزیع حداکثر قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم معادل 52 هزار و 500 ریال خواهد بود. 
بدیهی است تصمیمات گرفته شده پس از تصویب و ابلاغ رسمی توسط رییس کارگروه تنظیم بازار قابلیت اجراء دارند و قبل از آن، هر گونه افزایش قیمتی غیر قانونی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز