خبرگزاری کار ایران

رئیس بخش بازرگانی سفارت روسیه در گفتگو با ایلنا:

ایران تجربه کافی از شرایط تحریم را دارد/ ایران و روسیه تحریم‌های آمریکا را بی‌اثر می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۵۸۷

رئیس بخش بازرگانی سفارت روسیه گفت: در بسیاری از مناطق روسیه به خاطر برف و سرما حتی میوه هایی مانند پرتقال هم رشد نمی کنند و ما نیازمند واردات میوه از ایران هستیم.

آندره لوگانسکی رئیس بخش بازرگانی سفارت روسیه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص همکاری‌های تجاری میان ایران و روسیه، اظهار کرد:  تجارت با ایران برای روسیه بسیار پر سود است. شرایط جغرافیایی روسیه به خاطر سرمای زیاد و شرایط قطبی برای کشاورزی مناسب نیست و بسیار نیازمند واردات میوه، سبزی و صیفی‌جات هستیم.

وی افزود: در بسیاری از مناطق روسیه به خاطر برف و سرما حتی میوه هایی مانند پرتقال هم رشد نمی کنند و ما نیازمند  واردات میوه از ایران هستیم.

آندره لوگانسکی در رابطه سخنان ترامپ مبنی بر خروج از برجام و وضع تحریم‌های تازه، خاطر نشان کرد: ایران، دوست امروز، فردا و آینده روسیه است و ما مطمئن هستیم که با همکاری دو جانبه تحریم‌ها را بی اثر خواهیم کرد. ایران تجربه کافی برای شرایط تحریم را دارد.

وی افزود: ما برای عبور از تحریم‌های آمریکا نگرانی نداریم.

رئیس بخش بازرگانی سفارت روسیه در پایان در خصوص اقلام صادراتی روسیه به ایران نیز عنوان کرد: ما تاکنون ابزارآلات کشاورزی، ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات تاسیساتی برای ساخت و ساز ، کمی ذرت، گندم و جو به ایران صادر کرده‌ایم. نظر بخش اقتصادی سفارت روسیه این است که بسیار لازم است تا تکنولوژی صنایع سنگین روسیه را به ایران بیاوریم و همکاری اقتصادی ما تنها محصور در اقلام کشاورزی و یا هواپیما نباشد. ما می‌خواهیم تکنولوژی صنعتی را به ایران صادر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز