خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با ایلنا:

عملکرد آخوندی علی رغم محدودیت های مالی و حاشیه سازی ها مثبت است/ نگاه استراتژیک اخوندی به حمل و نقل و شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۴۰۳

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخوندی به حوزه حمل و نقل و شهرسازی نگاه استراتژیک دارد،گفت:عملکرد اخوندی را علی رغم محدودیت های مالی و حاشیه سازی ها علیه وی مثبت می دانم.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره احتمال ابقای عباس اخوندی در وزارت راه و شهرسازی دولت دوازدهم اظهار داشت: آخوندی به حوزه حمل و نقل، ترانزیت و شهرسازی نگاه راهبردی دارد. یکی از مهم ترین برنامه های اخوندی در حوزه حمل و نقل و مسکن، شهرسازی ریل پایه است که مفهوم و ایده جدیدی در حوزه پیوند حمل و نقل و شهرسازی محسوب می شود.

‎وی ادامه داد: البته برای اجرایی شدن این ایده نیاز به برنامه‌ریزی جامع و تامین اعتبار مناسب است.

‎ این نماینده مجلس تاکید کرد: از دیگر موضوعاتی که مورد توجه وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته بحث حاشیه نشینی است.

‎نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی در چهار سال گذشته با محدودیت منابع و بودجه عمرانی شدیدی روبرو بوده است در کنار این موضوعات مشکلات حاشیه های زیادی  برای وی ایجاد کردند اما با این وجود آخوندی عملکرد مثبتی داشتند و من فکر نمی‌کنم که در روز رای اعتماد ایشان مشکلی داشته باشند.

‎نجفی  افزود: رای من به ایشان مثبت است و تلاش خواهم کرد که دیگر نمایندگان نیز برای یک دوره چهارساله دیگر به ایشان رای اعتماد دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز