خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

زنگنه قرارداد با توتال را در بدترین شرایط به بهترین شکل منعقد کرد/ زنگنه با رای بالا راهی وزارت نفت دوازدهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۱۵۲

قمی گفت: قطعا زنگنه با کسب رای بالایی از مجلس راهی وزارت نفت دولت دوازدهم خواهد شد.

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نفت با رای بالایی وارد وزارتخانه خواهد شد، گفت: زنگنه از ابتدای انقلاب در وزارت خانه های مختلف وزیر بوده، تجربه زیادی دارد و با تمامی سیاست هایی که باید در نفت اجرایی شود آشنا است. 

وی با اشاره به سابقه درخشان زنگنه در وزارت نفت تصریح کرد: او در وزارت نفت سابقه زیادی دارد و  اقداماتی نیز که انجام داده بسیار قابل تقدیر بوده و فقط از وزیری کاردان و هوشمند همچون زنگنه بر می آید.

قمی با اشاره به اینکه عملکرد زنگنه در پروژه هایپارس جنوبی شایان تحسین است، تاکید کرد: گسترش صنایع نفت و گاز در عسلویه مرهون زحمات زنگنه است، ضمن اینکه اقدام سازنده او در معاملات نفتی و افزایش تولید نفت در شرایط تحریم غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به قرارداد موفقیت آمیز با توتال که در بدترین شرایط به بهترین شکل امضا شد، خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این قرارداد کمک زیادی به اقتصاد کشور می کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: قطعا زنگنه با کسب رای بالایی از مجلس راهی وزارت نفت دولت دوازدهم خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز