خبرگزاری کار ایران

روحانی در جلسه رای‌اعتماد:

بیطرف مهارت و تجربه لازم در صنعت آب و برق را دارد / وزیر پیشنهادی نیرو باید مشکل حق‌آبه را مرتفع و تعادل را بازگرداند

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۲۱

روحانی گفت: گزینه‌ای که معرفی شده منظورم آقای بیطرف سالها در زمینه نیرو فعالیت داشتند و امیدوارم رای بیاورد و کارها و برنامه های خود را به انجام برساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام روحانی در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی با حضور در صحن مجلس در معرفی وزیر پیشنهادی برای وزارت نیرو با بیان اینک از آقای چیت چیان و بخاطر کارهای بزرگی که انجام دادند تشکر می کنم، گفت: ایشان در مناطق استراتژیک غرب کشور اقدامات خوبی انجام دادند ۳۷ سد افتتاح کردند و دلسوزانه به مردم شریف ایران خدمت کردند. حتما از وجود ایشان در دولت استفاده خواهیم کرد.

او ادامه داد: گزینه‌ای که معرفی شده منظورم آقای بیطرف سالها در زمینه نیرو فعالیت داشتند و امیدوارم رای بیاورد و کارها و برنامه های خود را به انجام برساند.

روحانی خاطرنشان کرد: در زمینه آب و برق ما مسائل پیچیده‌ای داریم به جد برای تامین آب آشامیدنی صنعت کشاورزی با مشکل روبرو هستیم .

او در ادامه افزود: مساله حقابه یکی از مسایل مهمی است که باید مشکلات آن بر طرف شود تامین برخی از منابع آبی مشکلاتی دارد که وزیر پیشنهادی در دولت دوازدهم  باید آنها را مرتفع و تعادل را بازگرداند .

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه حبیب الله بیطرف سال‌ها است که در زمینه آب و برق فعالیت داشته و دارای مهارت و تجربه‌های خوبی است، افزود: در زمینه آب و برق طرح‌های بسیار مهمی وجود دارد که بایستی در کشور اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز