خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با ایلنا:

شرایط را برای عملیاتی شدن برنامه‌های وزیر نفت فراهم کنیم/ رای بالای زنگنه به جذب سرمایه‌گذاری خارجی کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۶۰۵

میرزایی نکو گفت: باید عرصه را برای ارتباطات بین المللی صنعت نفت فراهم کنیم تا وزیر در زمینه بحث پیمان های خارجی با قدرت بیشتری ورود پیدا کند.

قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا کارنامه گزینه پیشنهادی وزارت نفت را  قابل دفاع دانست و اظهار داشت: زنگنه یکی از قدیمی ترین وزرای کشور و فردی دانا، توانمند و با تجربه است که می تواند وزارت نفت را به سر منزل مقصود برساند.

وی افزود: فعلا وزارت نفت نیازمندی هایی دارد که مجموعه نظام باید در اختیار او قرار دهد و شرایط را مهیا کند تا بتواند اهداف و برنامه های تعریف شده را عملیاتی کند.

 میرزایی نکو با اشاره به نیاز  صنعت نفت به 200 میلیارد دلار سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: بخشی از این رقم باید از طریق سرمایه گذاری خارجی تامین شود که نیازمند هماهنگی دقیق است.

وی تاکید کرد: برای عملیاتی شدن اهداف توسعه ای صنعت نفت و گاز کشور باید فشارهایی که به شخص وزیر و مجموعه وزارت نفت وارد می شود، کم شود.

این عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: برای رسیدن به آنچه در برنامه های وزارت نفت آمده باید موضوع قراردادهای نفتی را حل شده بدانیم  و بپذیریم که صنعت نفت نیازمند جذب سرمایه خارجی و تکنولوژی روز دنیا است.

وی یادآور شد: باید عرصه را برای ارتباطات بین المللی صنعت نفت فراهم کنیم تا وزیر در زمینه بحث پیمان های خارجی با قدرت بیشتری ورود پیدا کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز