خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

وزیر اقتصاد در کنترل نرخ تورم و ایجاد شفافیت در شبکه بانکی موفق عمل کرد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۴۳۵

حسن‌نژاد گفت: عملکرد بانک مرکزی در کنترل نرخ تورم و نوسانات نرخ ارز در این مدت مناسب بود.

محمد‌ حسن‌نژاد، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص عملکرد علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و ولی‌اله سیف رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: آقای طیب‌نیا وزیر باسواد و سالمی است و با توجه به شناخت من از فضای عمومی مجلس در صورت اعلام حضور در کابینه دولت دوازدهم، مجلس قطعا به وی رای اعتماد خواهد داد.

وی افزود: وزیر اقتصاد در دولت یازدهم موفق شد تا در خصوص کنترل نرخ تورم و ایجاد شفافیت در شبکه بانکی موفق عمل کند ضمن آن که تا حد ممکن مقابل پولشویی ایستاد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین آقای طیب‌نیا در بخش مالیات و حوزه گمرک نیز به موفقیت‌هایی دست یافت. هر چند این موفقیتها ایده‌آل نبودند اما نمره قابل قبولی در این دو حوزه بدست آوردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد عملکرد سیف رییس کل بانک مرکزی نیز افزود: بانک مرکزی دارای وظایفی است که در قانون نیز مشخص شده و حافظ پول‌ملی و سیاست‌های پولی کشور است.

وی تصریح کرد: عملکرد بانک مرکزی در کنترل نرخ تورم و نوسانات نرخ ارز در این مدت کاملا مناسب بود اما در بخش کاهش نرخ سود بانکی نمره قابل قبولی نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز