خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر خبر داد:

احداث آب شیرین کن برای تامین آب شرب 36 روستای تنگستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۸۱

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی آّب شیرین کن مجتمع نوارساحلی تنگستان برای تامین آب شرب 36 روستای این شهرستان اجرا می‌شود.

به‌گزارش ایلنا، "مسعود نصوری" در بازدید از محل اجرای این پروژه که با حضور مهندس باستی معاون عمرانی استاندار بوشهر در شهرستان تنگستان انجام شد، اظهار داشت: با احداث این پروژه آب شیرین کن آب شرب مورد نیاز 36 روستای شهرستان تنگستان وشهر دلوار با جمعیتی بالغ بر 36 هزار و 500 نفر تأمین خواهد شد.

وی بیان کرد: این پروژه با 170 میلیارد ریال اعتبار و در مدت 18 ماه اجرایی می‌شود که دوره بهره برداری از آن نیز 15 سال خواهد بود.

نصوری یادآورشد: با بهره برداری از این پروژه، میزان آب شرب تولیدی به 7 هزار و 500 میلیون مترمکعب در طول شبانه روز خواهد رسید.

وی گفت: در چند سال اخیر با توجه به کاهش میزان منابع تأمین آب شرب روستاهای استان بوشهر بویژه آب تأمین شده از محل خط کوثر استان، احداث پروژه‌های آب شرین کن برای تأمین آب پایدار روستاهای استان بوشهر اهمیت قابل توجهی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا با هدف تأمین آب شرب پایدار درشهرستان جم وشهرسیراف در سال گذشته نیز عملیات اجرایی پروژه آب شیرین کن سیراف با حضور وزیر نیرو آغاز شده که این پروژه نیز با تدابیر پیش بینی شده هم اکنون درحال اجرامی باشد.

نصوری یادآور شد: علاوه برپروژه های یادشده جهت تأمین آب شرب شهرستان عسلویه نیز ایجاد آب شیرین کن به میزان ۵۰۰۰ مترمکعب نیزازدیگربرنامه های شرکت آب وفاضلاب روستایی استان بوشهرمی باشد که با تأمین اعتبارات لازم عملیات اجرایی آن نیز بزودی آغازخواهد گردید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز