خبرگزاری کار ایران

با اجرای کنسرسیوم طراحی خودرو محقق می شود:

عرضه نخستین محصول کنسرسیوم ایران خودرو در دو سال و نیم آینده

کد خبر : ۴۸۹۰۰۲

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرواعلام کرد: به زودی با سه شرکت بزرگ بین المللی در قالب همکاری های مشترک قرارداد امضا خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا؛ در این طرح فروش،‌محصولات خانواده پژو 405 در دو تیپ اس.ال.ایکس و جی.ال.ایکس دوگانه سوز به صورت اعتباری منعطف با موعد تحویل 60 روز به متقاضیان عرضه شده است.

محصول رانا نیز به صورت اعتباری و با پرداخت مبلغ 165 میلیون ریال بعنوان ودیعه اول و ارائه 4 فقره چک شش ماهه به عنوان مبلغ مابه التفاوت و با موعد تحویل 30 روزه به فروش گذاشته شده است.

پژو پارس بنزینی نیز دیگر محصول طرح فروش ویژه نیمه شعبان است که به صورت نقدی و اعتباری عرضه شده است. موعد تحویل این محصول 30 روز درنظر گرفته شده است. بازپرداخت تسهیلات فروش این خودرو از 12 تا 24 ماه به انتخاب مشتری است.

هایما S7 اتوماتیک و توربو اتوماتیک نیز محصول دیگر عرضه شده در این طرح فروش است. موعد تحویل این خودرو 60 و 30 روزه است. خرید هایما به صورت اعتباری نیز به مشتریان پیشنهاد شده که شرایط پرداخت اقساط آن به صورت ارایه چک به صورت منعطف و به انتخاب مشتری پس از پرداخت وجه اولیه است.

متقاضیان می‌توانند به کلیه نمایندگی های فروش ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز