خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای به مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

تعطیلی کارخانه شادیلون تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۲۰۴

مدیرعامل کارخانه تولیدی و صنعتی شادیلون، اخبار منتشر شده در برخی سایت های اینترنتی و کانال های مجازی مبنی بر تعطیلی این واحد تولیدی را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از شاتا، پس از انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی کارخانجات تولیدی و صنعتی شادیلون در سایت های اینترنتی و کانال های مجازی وابسته به برخی کاندیداهای ریاست جمهوری، شروین بادامچی، مدیرعامل این شرکت،  با ارسال نامه ای این اخبار را تکذیب کرد.

در این نامه که خطاب به مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشته شده، آمده است: این واحد تولیدی نه تنها تعطیل نیست، بلکه در حال حاضر با تمام ظرفیت خود و در چهار شیفت در حال فعالیت است.

گفتنی‌است؛ در روزهای اخیر برخی سایت های اینترنتی و کانال های مجازی منتقد دولت با دامن زدن به شایعاتی با موضوع تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی کشور سعی دارند اقدامات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه صنعت، معدن، تولید، اشتغال و تجارت را زیر سئوال ببرند. این در حالی است که تنها در فاصله کوتاهی از انتشار این گونه شایعات، اخبار منتشر شده به صورت مستند تکذیب می شود.

کارخانجات تولیدی و صنعتی شادیلون در زمینه تولید انواع نخهای پلی استر تکسچرایزینگ ،انواع پارچه های تریکوی پلی استر و مخلوط،  پلی استر پنبه و پلی استر پنبه ورزشی، انواع پارچه های پلوش و کالای خواب فعالیت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز