خبرگزاری کار ایران

قاسم خورشیدی مطرح کرد:

کاهش۵۰ درصدی حجم قاچاق کالا در سه سال اخیر/ نامزدهای ریاست‌جمهوری فرافکنی نکنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۲۱

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا در سه سال اخیر در مقایسه با مدت مشابه بی‌نظیر است.

به گزارش ایلنا،  قاسم خورشیدی با اشاره به اظهارات برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری درباره قاچاق کالا گفت: موضوع مبارزه با قاچاق کالا موضوعی ملی است و شایسته نیست دستمایه رقابت‌های انتخاباتی قرار گیرد.

خورشیدی افزود: دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ حجم ۲۵۵ میلیارد دلار قاچاق کالا که محصول برخی سیاست‌های ناکارآمد گذشته بود را تحویل گرفته و اکنون مفتخر است بگوید حجم قاچاق را به حدود ۱۳ میلیارد دلار رسانده که معنای آن ۵۰ درصد کاهش حجم قاچاق طی سه سال گذشته است.

 وی  تهیه و برآورد و اعلام حجم قاچاق کالا در کشور را طبق قانون وظیفه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست و گفت: اعداد و ارقامی که بعضا برخی کاندیداها اعلام می‌کنند مبنای علمی نداشته و بیشتر تبلیغاتی و با هدف تخریب رقیب عنوان می‌شود و بهتر است کاندیداهای محترم به‌جای فرافکنی و ارائه آمارهای غیر مستند به معرفی خود بپردازند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایجاد زیرساخت‌های تجارت خارجی و راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی و پنجره واحد تجاری را از اقدامات اصولی و هدفمند دولت در زمینه مبارزه با قاچاق اعلام کرد و گفت: عملکرد دولت در زمینه مبارزه با قاچاق کالا  غیرقابل مقایسه با ادوار گذشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز